Aktualności

aktualności Cocoon
 
Katalog COCOON 2015
 Nowy katalog marki COCOON na 2015 już dostępny online !
 
Katalog Cocoon 2014
Nowy katalog na rok 2014 marki Cocoon już jest dostępny!
 
Nowe logo marki COCOON
 W 2012 roku marka COCOON "odświeżyła" swoje logo.
 
 
Wkładka do śpiwora Mummyliner JEDWAB ECONOMY LINE Cocoon
Cechy charakterystyczne:
  • kształt mumii (rozmiar: 225 x 88|56 cm)
  • minimalny ciężar (waga 125 g)
  • zwiększa komfort termiczny śpiwora o około +5,3° C  temperatura dodana
  • wersja Economy Line przeznaczona jest dla osób „oszczędnych” chcących mieć taki sam komfort spania, tylko za niższą cenę (wielkość i waga ulegają zmniejszeniu, natomiast parametry techniczne są takie same jak dla wersji standard)
  • mała objętość (po spakowaniu mieści się w dłoni)
  • materiał : wysokiej jakości naturalny jedwab posiadający właściwości tkaniny oddychającej. Znakomicie odprowadza wilgoć ze skóry, zapewniając sen w czystych higienicznych warunkach.
  • jedwab jest delikatny dla skóry, dobrze reaguje na zmiany temperatury. Zapewnia chłód w tropikach i ciepło w górach
  • kaptur zaciągany na sznurek
  • brak bocznego systemu otwierania lub zamka
  • wykończenie podwójnym mocnym szwem, zapewniającym większą wytrzymałość
  • wysoka jakość wykonania
  • jedwabny pokrowiec  
 
Zastosowanie:
  • idealny dla osób spędzających aktywnie wolny czas, dla wymagających podróżników
  • do spania w hotelach, hostelach, schroniskach, łodziach, samolotach, pociągach
  • jako śpiwór wewnętrzny (wkładka) do śpiworów w kształcie mumii
  • utrzymuje tradycyjny oraz puchowy śpiwór w czystości i przedłuża jego żywotność
  • zapewnia dodatkową izolację,
  • idealny jako „śpiwór” w warunki tropikalne, również o dużej wilgotności powietrza
  • może służyć jako  "pościel"  dla gości



Mummyliner Jedwab Economy Line (Natural silk) SM 30-SE
 
 

     © 2010-2017 NOMADER  All rights reserved

   Nazwy producentów, marki, logotypy, zdjęcia i opisy zamieszczone na stronie są chronione prawami autorskimi. Używanie bez pisemnej zgody zamieszczonych na stronie informacji, zdjęć, opisów oraz logotypów stanowi naruszenie prawa autorskiego. Prezentowane przez nas marki i nazwy producentów należą do ich właścicieli i zostały przez nas użyte jedynie w celach informacyjnych. Prezentowane produkty nie stanowią oferty w rozumieniu art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie stanowią odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych. Rzeczywista kolorystyka niektórych produktów może odbiegać od przedstawionej na witrynach niniejszej strony.